Torsdag..

Idag fick vi ställa klockan eftersom att jag skulle vara barnvakt och lillasyster ett tag på morgonen. Men det var ganska okej att gå upp vid 08.30 då lilleman sovit ganska bra under natten, bara vaken en gång då det var dags för mat. I alla fall promenerade vi sen upp till mamma och åt pannkakor, jättegott. Och på vägen hem därifrån tog jag och Jack en extar lång runda så att han fick sova gott i vagnen och jag fick lite motion.

Eftermiddagen har spenderats på Jacks lekfilt där vi har tittat på på gosefigurerna i babygymmet och sen har vi sjungit och legat och myst lite. Kvalitetstid! Sen fick jag honom att somna i sin spjälsäng efter ca 40 minuters försökande. skam den som ger sig! Men nu är han vaken igen..ingen lång stund han sov men det är bättre än inget.

Förresten tänkte jag lägga in bilder sen på vad vi köpte till Jack igår, var egentligen inte han som skulle få något men kunde ju inte låta bli. Nu ska vi mysa lite innan M kommer hem och vill mysa med Jack.♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vännen! Vad mysigt att Jack fick se dagens ljus just den 5/9. Du kommer att ge honom ett perfekt mödrarskap.. JAg blir helt nojjig när blicken sjunker djupt in i bloggens innehåll. Önskar att få möta denna nykomna prins en dag. Ta hand om dig/ Kram Sofia

2008-09-26 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0