Sömn!

Måste ju berätta hur otroligt snäll och lugn min lilla pojke är. Inatt har han sovit hela natten i sin vagga. Vi la honom där när vi gick och lade oss vid 23-tiden och sen vaknade han vid 04.00 och fick mat, sen lade vi tillbaka honom i vaggan och där sov han till 07.40. Underbart! Sen fick han ligga mellan oss i sängen och där sov han gott tills det var dags för mat igen.

Jag sover ju bättre och mer nu när han är ute än vad jag gjorde när jag var gravid. Sömn är det ingen brist på än så länge i alla fall. Känns skönt att han sover så och jag hoppas det håller i sig, underlättar ju lite sen när M börjar jobba och jag ska vara själv med honom på dagen.. Men nu ska jag gosa lite med lilleman innan vi får gäster.

Kommentarer
Postat av: Tres

Härligt att han är så lugn och att allt har gått så bra!

2008-09-15 @ 19:08:43
URL: http://studentblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0