Min stora, duktiga kille..

Idag har Jack, för första gången, tagit bröstet ( med amningsnapp) och ätit sig mätt. Jag är så stolt över min lilla pojke. Fick bara för mig imorse att prova med vår amningsnapp och det funkade. Först åt han från vänsterbröst och sen en timme senare provade jag även med högerbröst. Det bästa är att han blev lika mätt som när han åt av flaskan och höll sig i 4 timmar innan det var dags för mat igen. Så nu har jag precis ammat honom och det funkade kanon, igen!

Känner mig hundra gånger mer avslappnad ( det är jobbigt att pumpa) och hoppas verkligen att han tänker fortsätta att äta från bröstet nu. Han behövde kanske bara lite tid. Min duktiga kille!


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Jag är så stolt över dig gumman.Du är en sån underbar mamma och lille Jack är det finaste som finns och han är verkligen en duktig kille.Mormor visste det att ni skulle fixa det till slut.Vet du? Ni är en sån underbar liten familj och jag älskar er alla (även min elaka svärson ;o) )

2008-09-18 @ 08:24:36
Postat av: sandra,melinas mamma<3

åhh vad kul att det funkar nu ju :)

2008-09-22 @ 10:18:32
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0