Lugn dag..

Idag har vi haft en riktigt lugn dag här hemma. Jag gick upp vid 10.00 och lät killarna ligga kvar i sängen ett tag till medan jag duschade och försökte massera brösten så att "klumparna" i det ena bröstet skulle försvinna. Lyckades i alla fall mjuka upp det och när Jack sen åt lyckades han äta bort dom =).

Sen gick vi här hemma och drog runt, småplockade och jag och Jack satt och sov i soffan ett litet tag medans M dsuchad och så. Sen tog vi en kort promenad innan H och E kom hit på lite fika. Alltid lika trevligt! Pratade om att vi kanske ska åka och hälsa på vår gamla lärare någon helg framöver vilket skulle vara så kul. Sjävklart får Jack följa med!

Nu ikväll blir det tonfisksallad och Tv:n som gäller och imorn kommer förhoppningsvis min mormor och morfar på besök från Skåne. Usch, söndag imorn och sista dagen som M är hemma med oss. Ska bli spännande och se hur det går när jag och Jack ska vara hemma själva.. Men det går nog bra! Nu ropar lilleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0