Köra bil igen..

Japp, idag är det premiär för mig att köra bil igen. Har inte kört bil på säkert två månade nu skulle jag tro. Dels har M haft bilen till jobbet så jag inte har haft möjligheten till det och dels så rekommenderar dom ju höggravid till att inte köra bil de sista veckorna. Men nu så är det dags igen, en aning läskigt men det sitter väl i ryggmärgen antar jag. I vilket fall som helst ska vi ta en tur och åka och shoppa en present till kompisarnas lilla tjej som föddes för några dagar sen och så ska jag försöka hitta varma sockar till Jack, han är så kall om fötterna när han åker vagnen trots täcke och filt. Ska även in på babyproffsen och tacka för presenten och köpa en annan bröstkräm än den jag har.

Ska bli så skönt att komma ut och se lite folk och att få gå och titta lite i affärerna. Förresten så kanske Jack gav oss sitt första medvetna leende idag =)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Jag är en 43-åring som har läst din blogg i några månader nu och tycker att den är bra! Tycker dock att det vore kul om du kunde lägga ut lite mer bilder på Jack så vi får se hur han växer!!

2008-09-24 @ 17:43:33
Postat av: Erla och nathalie

Kolla gärna in våran blogg, hoppas du får en bra dag!

2008-09-25 @ 01:03:04
URL: http://erlanochnattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0