Havregrynsgröt och morgonpromenad

Den här regninga dagen startade jag duktigt och nyttigt nog med havregrynsgröt. Har inte ätit det på länge men åt det varje dag då jag skulle minska mina mått inför en fotografering för 3 år sedan så tänkte att om det funkade då kanske det funkar nu. Har ju trots allt några graviditetskilon kvar att gå ner. Efter frukosten tog jag och Jack en lång promenad, tyvärr öppnade himmlen sig halvvägs vilket inte var lika kul. Tur att man har regnskydd till vagnen!

Nu ska jag kolla till lillkillen som ligger och sover i sin spjälsäng och sen om jag hinner ska jag fixa till kategorierna här på bloggen, lägga till och ta bort en hel del. Höres!

Kommentarer
Postat av: sandra,melinas mamma<3

aah jag skall köpa det idag :) hoppas hon slipper och ha ont :)



såg aldrig er på marknaden, markus frågade robert elvingssons pappa om han sett er och då hade ni vart ute tidigare på förmiddagen, typisk :P

2008-09-30 @ 13:27:36
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0