Första dagen själva..

Vi klarade vår första dag hemma själva, jag och Jack. Natten var lugn, Jack vaknade vid 4 och ville ha mat, sedan sov han till 8 och fick mat igen. Sen låg vi kvar i sängen och mös till 9 innan vi gick upp. Då kunde jag lugnt duscha för Jack sov och sen fixa jag lite här hemma. Efter lunch gick vi en kort promenad och sen hem och fika med mamma och systrarna.

På eftermiddagen sov Jack mellan 2-4 och då passade jag med på att sova en timme, sen vart det mat och helt plötsligt kom M hem. Så nu har dom gosat medan jag småplockat och snart ska vi bada lillkillen. Får se om han tycker bättre om det nu än sist. Min lilla plutt!

Kommentarer
Postat av: sandra,melinas mamma<3

joo måste ju vara något sådant :)

jadu vi kanske kommer nu i helgen, det var marknad då va? =)

2008-09-22 @ 19:31:01
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0