BF +12

Så var man inne på den tolfte dagen och jag känner verkligen pressen öka. Nu har jag ju bara idag och imorgon på mig kanske att komma igång själv. För är något inte rikigt bra på fredag på kontrollen så sätter de ju igång mig. Fast samtidigt som jag känner pressen så känns det som att för varje dag som går är det ju faktiskt troligare att det kommer igång. Det äör faktiskt bara 10 % av alla som går över tiden som går 42 fulla veckor och varför skulle jag egentligen tillhöra dom 10 %?

En ironiskt sak är att vänner till oss som också ska ha barn, dock inte planerat förrän runt den 20 september förmodligen kommer få denna eller senast nästa vecka. Detta enligt hennes barnmorksa.. Hur ironiskt är inte detta? Alla ska verkligen hinna få barn innan mig ;)

Men idag ska ju jag till barnmorskan, 13.15 ska jag vara där. Fick ringa mamma och fråga om hon kunde köra mig för M var nervös över att jag skulle köra själv, gullet! Så idag får vi se om något har hänt, inte för att jag egentligen tror det men man kan alltid hoppas att i alla fall tappen är mjuk eller borta eller vad som helst.. Bara det inte ser precis likadant ut som förra veckan..

Nu ska jag klä på min stora kropp och sminka till mig lite så "hörs" vi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0