BF +10 Augustibebis blir septemberbebis!

Måndag igen och ny vecka, den sista veckan som jag inte är mamma. Senast nästa måndag sätter dom igång mig och förhoppningsvis har jag min lilla bebis i famnen senast nästa måndag om igångsättningen inte tar allt för lång tid. Känns skönt att veta att när vi går in i nästa vecka är väntan garanterat över och jag ska få min bebis.

Idag är det BF + 10 och jag fattar inte att jag klarat så långt över BF, när man är mitt uppe i det känns det jobbigt men om man ser tillbaka på dom 10 dagarna känns det ändå som att de gått hyfsat fort. Men någon augustibebis blev det ju inte, inte ett sommarbarn heller för september tillhör ju faktiskt hösten. Men men, vad spelar det för roll... =).

Idag ska jag dammsuga vilket inte blev gjort sist jag hade tänkt och sen ska jag baka lite också, har inte rikigt bestämt mig för vad ännu men något blir det i alla fall.

Ha en fin dag♥

Kommentarer
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

nej men usch vad segt att du gått över så mycket :/ vi var i burseryd i helgen och hade ju ingen data och funderade hela tiden på om du hade fått elle inte hehe :P



Hoppas den lille vill komma ut snart:O

2008-09-01 @ 14:59:49
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0