Att vara mamma...

Vilken känsla det är. Känslan av total lycka och tillfredsställelse. Känslan av att det faktiskt inte finns något annat i hela världen som spelar någon roll än sitt barn. Så fort man får upp sin bebis på bröstet ändras allt, det enda viktiga är han. Kort och gott kan jag säga att jag aldrig har varit så lycklig och mått så fruktansvärt bra som jag gör nu när jag fått min lilla bebis. Jag kan fortfarande inte förstå att han är min, att ingen kommer och tar honom. Det är helt otrolig hur man kan skapa något så underbart och att kroppen klarar av att bära och föda något så perfekt.

Att vara mamma är det absolut bästa och mest värdefulla jag upplevt och det ögonblick som jag fick upp honom på bröstet kommer jag aldrig att glömma. Känslan är obeskrivlig och har man inte upplevt det kan man inte förstå det hur mycket man än försöker. Att vara mamma är FANTASTISKT!♥

Kommentarer
Postat av: Tres

Låter helt underbart! Är glad att du trivs så bra med det, det verkar verkligen underbart att vara förälder :) Längtar så efter att själv bli mamma någon gång i framtiden :) Din son är jättevacker. En riktig guldklimp. Förstår att du är stolt! :D Grattis! (eller hur säger man?) :)

2008-09-10 @ 21:00:25
URL: http://studentblogg.blogg.se/
Postat av: evelina

2008-09-10 @ 21:15:22
URL: http://eve
Postat av: evelina

Grattis ! Såg att ni med fött i Halmstad, vi har med planer på det, vad tyckte du? Och hur kommer det sig att ni valde det framför Väanmo? Om man får vara nyfiken. Lycka till !

2008-09-10 @ 21:16:19
URL: http://evelinali.blogg.se/
Postat av: evelina

JO vi har med hört så mkt positivt om halmstad, men ännu en fråga , är de ngåra speciella papper eller nått jag ska ha med mig , eftersom man inte tillhör de landstinget, eller är de bara ringa in o komma ? kram

2008-09-11 @ 19:28:03
URL: http://evelinali.blogg.se/
Postat av: eleni

heej mette d va inte igår,jätte stort grattis till jack, så sööt han är=) hoppas allt är bra med dig! puss

2008-09-30 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0