Äntligen fredag!

Idag tog jag och Jack en lång sovmorgon och gick inte upp förräns vid 10.30. Var jätteskönt att få sova ut ordentligt. Plockade lite här hemma och sen matade jag Jack och då kom mamma. Så när lilleman hade ätit färdigt passade hon honom lite så jag kunde duscha och göra mig iordning i lugn och ro. Och nu ligger lillen i sin spjälsäng och sover ( han sov faktiskt där i ca 4 timmar sen igår kväll och 3 timmar i vaggan på natten) . Om en lite stund får vi besök och då tänkte jag att vi kanske fikar lite och sen går en runda eller så tar jag och Jack promenad efter besöket.


I alla fall så har vi börjat få ge Jack miniform droppar för han hade så mycket luft i magen och nu är det mycket bättre, förmodligen därför som han sover bättre på dagarna själv nu med. Var lite jobbigt där ett tag när man var tvungen att ha honom i famnen för att han skulle sova. Men nu så! Nu ska jag kolla till lilleman, nojig som man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0