Angående bilder på Jack!

Jag har fått en hel del frågor om jag inte kan lägga ut bilder på Jack här på bloggen men det kommer jag faktiskt inte att göra. Jag kommer inte att lägga ut några fler bilder på honom än den enda som redan finns här på bloggen därför att jag tycker att internet är alldeles för stort och det är alldeles för lätt att ta bilderna och använda dom i helt fel syfte. Det finna för många konstiga människor som surfar runt och jag vill inte att dessa ska ha möjlighet att ta/använda sig av bilder på min son. Så för att skydda Jack och behålla en del av vårt privatliv kommer det inte att läggas ut några fler bilder på Jack.

Vissa kanske tycker att det är tråkigt och det köper jag, jag tycker sjäkv det är roligare att läsa bloggar där det finns bilder men Jag och M är överens om att några bilder på Jack inte ska förekomma i min blogg. Så nu vet ni varför det inte kommer några bilder på honom♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så klok min flicka.Undrar om det är lilla jag som trots allt har lyckats lite i min uppfostran av digler. Älskar er!

2008-09-27 @ 15:45:40
Postat av: En som lösenordsskyddat sin blogg

Har tjejen hört talas om lösenordsskydd? Då får du reda på vilka som vill läsa och kan själv välja din skara.

2008-09-27 @ 18:05:51
Postat av: Tres

Tycker jag är helt rätt! Man har ju hört så mkt om folk som skapar bloggar och låtsas att det är ens egna barn =/ Bättre för säker än tvärtom! =) Men förlossningsberättelse kanske? Är nyfiken :)

2008-09-29 @ 14:12:26
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0