Städdag!

Idag har jag och Jack städat i stor sett hela dagen, eller jag i alla fall. Gick upp när M åkte till jobbet vid 07.00 och sen fick jag städat ifred till 09.00 då lillkillen tyckte det var dags att stiga upp. Så hade han i babysittern och bärselen medan jag fixade till det sista och efter lunch dammsög och torkade jag golven. Så nu är här rent och fint hemma, en välbehövlig städning var det.

Nu ska jag lägga ner lilleman i sin säng, just nu sover han i minfamn, sen ska jag in i duschen. Sen tar vi en promenad och går och hämtar ut paket och handlar lite. Får se om M hinner hem innan vi går, då kanske han har lust att följa med. Men men, duschen var det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0