Söndags kalas

Idag ska vi iväg på kalas hemma hos min mamma, ska bli riktigt trevligt att få träffa mormor och morfar och lite annat folk. Extra roligt ska det bli att få ge mamma hennes present, är så nöjd med den. Hoppas hon blir lika nöjd med den som jag är. Berättar vad det är senare.

Igår var vi på auktion hela eftermiddagen och Jack vart supersnäll hela tiden. Han tittade, sov och tittade lite till, goo ungen. Han är så snäller. Och själkvklart tyckte alla han var söt, haha. Var ju inga problem att hitta någon som ville hålla och gosa med honom.

Nu sitter han lite hos sin farmor och myser innan vi ska iväg. Jag måste snart hoppa in i duschen så jag är färdig innan han ska ha mat, annars hinner vi aldrig.

Ha en fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0