Lite umgänge..

Idag blev jag rikigt glad. Träffade på L då vi vart på BVC och hon undrade om jag och Jack ville ses på söndag med henne, hennes barn och två andra tjejer och deras små. Känns jätteroligt att få träffa lite andra med barn, annars är jag ju ganska ensam här då alla kompisar har flyttat och de som bor kvar har ju inga barn själva och det är inte rikigt samma sak. Så på söndag blir det förmodligen lite umgänge med andra mammor, vilket jag ser framemot. Visserligen är deras barn lite större men det gör inget. Fast det skulle vara kul att umgås med någon med barn i samma ålder som Jack med.. man är ju i samma situation då på något sätt. Sällskapsjuk är jag med!

Kommentarer
Postat av: sandra,melinas mamma<3

hihi jaa :P neej ja köpte inget alls där hehe:P



känner igen dig i inlägget ;) synd att vi inte bodde närmare ju :/ får väl försöka komma bort nästa gång vi är i burseryd :)

2008-10-03 @ 11:28:40
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0