Fredag kväll..

Äntligen fredag!

Nu har jag precis tagit en dusch i lugn och ro, lyx då man annars snabbduschar och nojjar sig över Jack. Skönt var det och jag känner mig riktigt pigg, fast det kan ju också bero på den otroligt slappa dag vi har haft idag. Kvällen blir som vanligt en myskväll i soffan med god mat. Just nu står M i köket och lagar kyckling fylld med paprika,svamp och vitlök inlindad i bacon, supergott. Och jag sitter här och Jack ligger så sött och sover här bredvid i soffan, han har närhetsbehov idag så det heter duga.

Helgen i övrigt är oplanerad men vi hittar nog på något att göra, kanske baka, fika, besök och gärna någon promenad. Snart vägdag igen ju..

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0