Bilbältes krångel


En sån här bilstol har vi, fast svart, och jag är heltnöjd med den. Supersmidigt med basen och att det bara är att klicka i bilstolen och slippa krångla med bältet osv. Dock sitter ju basen ständigt i vår bil och häromdagen när jag skulle låna bilen av mamma utan basen funkade det inte. Bilbältena i volvo 850 är tydligen för korta för att nå runt stolen då man inte har bas. Väldigt trist, för man vill ju kunna åka med någon annan ibland om M har vår bil på jobbet. Men men, får hoppas att vi hittar mina systras bilstol som dom hade så vi kan använda den om vi vill åka ibväg med Jacks mormor ibland. Allt löser sig ju på något sätt!

Bild: babyproffsen.se

Kommentarer
Postat av: Louise

vi har också en 850, å jag hyrde min på 1klass (www.1klass.se) här i stan, men vi fick byta för vårt bälte var för kort för den också ^^

2008-10-13 @ 08:30:02
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har också tänkt på det där. Våran är också från babyproffsen med en "bas" som man bara klickar i. Men då kan man ju bara ha den i EN bil och det är sambons bil. Det blir samma problem för mig när han tar sin bil till jobbet..

Finns det inget "förlängnings bälte" av något slag :P

2008-10-16 @ 18:25:13
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0