Back to normal..

Idag är min lille kille sig själv igen, superskönt! Stackars dom som har kolikbarn, måste vara riktigt jobbigt. Inatt har Jack i alla fall sovit ganska gott, när han fått ligga nästan på en men hellre det än att han liger vaken halva natten. Jag fick till och med väcka honom när han skulle ha mat imorse. Sen har vi plockat lite här hemma och busat lite och nu ligger lilleman i sin säng och sover.

Snart kommer mamma hit och ska hålla ett öga på honom så att jag kan sminka mig och fixa lite i lugn och ro, fast nu verkar det ju inte som att någon hjälp behövs när han sover så gott. Fast det kan ju vända fort! I eftermiddag blir det sen föräldraåterträff och efter det blir det nog mys här hemma. Får se vad som händer.

Nu ska jag kolla till sötisen♥

Kommentarer
Postat av: sandra,melinas mamma<3

Ja vi funderar lite påt men markus vill ha körkort innan isf.. känner med det hade vart kanske lite roligare och bo i burseryd när det gäller socialtumgänge ju =) har jag ju dig också och kunna ut och gå med :)



Jadu, marknaden var inte så rolig för min del. Hade världens feber och mådde jätte dålig så vi gick hem rätt fort. Tror det kunde vart något med mjölkstockning och göra för jag har haft lite smått ont i vänstra bröstet och det är en sådan knöl dom säger det skall vara när man har mjölkstockning. Men nu mår jag bra iaf =)

Hitta ni något skoj på marknaden ?

2008-10-01 @ 17:31:36
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0