Torsdag

Idag har vi varit på föräldra-barngruppen uppe i församlingshemmet och det var som vanligt trevligt. Blev mest en massa snack om allt och inget och helt plötsligt var det dags att gå hem. Var hemma i några timmar innan jag började känna mig instängd och klädde på en skrikande bebis ytterkläderna för en längre promenad. Var ute och gick i ca 1 timme och då inom mamma och fick med mig några Mama tidningar, kanon läsning. Nu har vi käkat tacos och sitter och myser i soffan, en lugn vanlig torsdagskväll.

Imorn tänkte jag att vi skulle ta en till långpromenad, viktnedgång på G ju, och sen hoppas jag att Jack tänker sova ett par timmar mitt på dagen så att jag kan fortsätta mitt pysslande med hans månadsalbum. M har nämligen köpt med sig såna klistergrejjor hem idag ;). På kvällen sedan ska jag iväg en sväng på MeandI-party, ska bli kul. Har bara varit en gång innan och då hade jag ju inte Jack, inte ens några planer på barn...så det blir nog lite roligare denna gång. Har kikat lite på hemsidan och det finns en del så det blir nog att sätta lås på plånboken..

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och mysa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0