Måndag igen

Så var det måndag igen, fast det känns inte så hårt faktiskt. I helgen var vi i Halmstad hos M syster , vilket var supertrevligt. Gick på julmarknad på dagen och sen åt vi middag hemma hos dom. Drack vin och åt brieost i soffan, underbart gott kan jag säga att det var. Sov över där till söndagen och innan vi åkte hem på eftermiddagen tog vi alla en promenad och fikade. Mysig och väldigt trevlig helg var det.

Sen så denna veckan ska M bara jobba 4 dagar coh det är ju inte så mycket. Tänk att en dag kan göra en sådan stor skillnad. I alla fall så var vi på babysim idag och tog undervattensfoto på Jack. Dom gånger vi dök till fotot tyckte han att det var helt okey men när vi skulle öva en gång också så blev han riktigt arg och sprattlade järnet ;).

Annars i veckan händer det lite i alla fall. Imorn blir det till att vara hemma, nåla upp julgardinerna och mysa. Onsdag ska vi på babymassage och även hämta ett smycke som jag beställde i förra veckan. På torsdagen är det kyrkis och sen föräldraträff då det ska pratas mat. Känns så avlägset, han är ju fortfarande min bebis, men ändå så nära. Tänk om 1 1/2 månad får Jack börja mer smakprotioner. Konstigt! Fredagen är M som sagt ledig och då ska vi till BVC och Jack ska få vaccinationerna, läskigt...sticka min lilla plutt.

Men nu ska jag återgå till plockandet., ibland känns det som att man inte gör annat. =)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej,



Jag tycker om din blogg och undrar om du är intresserad av ett samarbete. Jag driver siten http://bra-barnklader.se och vill ha fler affiliates och fler bloggar som vill visa/delta i mina tävlingar.



Kontakt mig på mail om du är intresserad.



Med vänliga hälsningar

Daniel

2010-04-05 @ 20:40:26
URL: http://bra-barnklader.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0