Måndag igen

Ny vecka igen, tiden går verkligen kanon fort. Veckan börjar med att fortsätta att kurera mig mot min förkylning som faktiskt börjar bli bättre känns det som. Skönt, vill verkligen inte vara sjuk. Känner att det är så mycket jag vill göra men funkar inte rikigt bra med förklyning.

Imorn tänkete jag att vi blir hemma och inne också och då ska jag försöka börja fixa i Jacks 1-månadsalbum. Har kommit så långt att jag valt ut vilka bilder som ska vara var. Så nu är det till att klippa och klistra in dom och självklart skriva lite text till med. Har även lite bilder som ska in i Jacks "Mina första hem år" bok. Men det får bli ett senare projekt.

Nu ska jag ta upp lilleman och gosa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0