Låång dag

Dagen började med att vi, tillsammans med L&F gick upp till kyrkis. Var mysigt precis som vanligt, vi sjöng och sen fikade vi och snackade en massa skit. Trevligt! Sen hann vi bara hem men vände i dörren för att gå och luncha med min kära mor. Spenderade väl ca 2 timmar på hennes jobb, alla skulle ju titta på Jack så det tog sin lilla tid att komma därifrån. Fast det är ju egentligen bara kul.

Sen var vi väl hemma i ca 30 min innan vi gick ner till L för att dricka lite kaffe och snacka ännu mera skit. Jag tckte verkligen att det var supertrevligt och så skönt att få prata med andra vuxna =) . Det får vi göra om ;) Efter någon timma gick vi hem och började lite med maten och nu har vi precis käkat. Har verkligen varit full rulle hela dagen men det tycker jag bara är kul. Som sagt, framförallt att få träffa andra vuxna och skaffa sig lite nya vänner.

Kommentarer
Postat av: Ella

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 04:52:07
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0