Fars dag

Idag har vi firat M's allra första fars dag. Jag gick upp vid 10.00 och bytte blöja på Jack och satte på honom ett linne som vi köpte innan vi visste att han var han där det står: "I look just like Daddy". Vilket stämmer fruktansvärt bra, för dom är verkligen superlika mina killar. Sen låg Jack och M och myste i sängen medan jag gjorde frukost och sen åt vi den i sängen och låg och drog oss till 12.30. Lyx!

Sen har vi varit och hälsat på Jacks farfar och träffat hans kusin med. Spännande tyckte Jack som "pratade" en hel del, mycket mer n vanligt. Lillkillen. Nu är vi i alla fall hemma igen och M står i köket och gör hemmagjord pizza.*Mums* Vi ska göra det till tradition att göra hemmagjord pizza varje Fars Dag, mysigt. Så kan Jack och M göra det tillsammans nästa år..kommer bli så mysigt att se dom tillsammans. Mina killar♥

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor/"svärmor"

Det låter som något väldigt bra.Se bara till att ha färsk jäst hemma.ler Jag vet i alla fall att er lilla familj äter nyttigt och bra. Nu längtar mormor efter sin lille kille. Har gått lite väl många dagar nu tycker jag. Längtar lite efter dig med stumpan.Puss/Mamma

2008-11-10 @ 10:10:55
Postat av: Amelia

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 23:57:48
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0