Det blir bättre och bättre..

Nu har min förkylning övergått till vanlig höstsnuva känns det som, vilket är kanonrekord att i stort sett bli frisk på när det gäller mig. Jag brukade lätt ligga sjuk i minst 1 vecka innan jag vart gravid, antar att imunförsvaret har haft chans att jobba upp sig lite. Skönt är det i alla fall.

Sitter och äter lite frukost nu och har redan hunnit med en hel del här på förmiddagen. Har bland annat startat tvättmaskin, tömt diskamaskin, plcokat undan lite och ringt och bokat lokal till efter dopet. Behövs en lokal då vi blir ganska många, många fler än vad vi trodde från början. Men det blir bara kul. Snart vaknar förmodligen lillkillen som liogger och sover i vår säng och då blir det till att klä på honom och sen om orken räcker till en promenad upp till mamma för att hämta klistergrejjer till fotona. Började ju med albumet igår men kom bara 3 sidor sen tog klistergrejjorna slut, irriterande och oplanerat av mig!

Men nu ska jag återgå till frukosten och sen mys med lilleman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0