Dagens

Humör: Kanon
Gjort: Varit på min gamla gymnasieskola och hälsat på, shoppat lite.
Planer: Hämta M på jobbet och sen hem för en mysig fredagskväll ihop
Ser på:  Småsystrarna som busar
Lyssnar på: Småsystrarna som diskuterar hur leken ska gå till =)
Läser:
Dricker: En del kaffe har det blivit idag men framförallt vatten
Äter: Rester från i onsdags

Bästa: Att Jack varit go och glad hela dagen. Och en hemlig liten nyhet ;)
Sämsta: Att bankerna är väldigt långsamma med att flytta ens pengar.
Barn: Glad och gosig som vanligt
Väder: Kallt, riktigt höstväder




Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är så roligt att läsa din blogg! Vi gick i samma skola både i högstadiet och gymnasiet, fast jag är ett år yngre. Det har varit jätteroligt att läsa om din tid som mamma, hoppas du inte tycker det är obehagligt att jag läser din blogg trots att vi inte känner varandra? I så fall får du säga till! Lycka till i fortsättningen med din son och din sambo :)

2008-11-07 @ 17:02:20
URL: http://linneaharaldsson.blogg.se/
Postat av: eleni

ååå jack va ¨såå söötva jätte kul o träffa dig igen=) och självklart jack,sötaste jag sett!!

2008-11-08 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0