Halmstad!

Hej ni!image51

Nu är jag tillbaka efter en helt underbar helg i Halmstad tillsammans
med M. På lördagen blev det lite snabbshopping, sol i frösakull och sedan
på kvällen blev det båttur, grillning och en runda i stan. Lördagen började vi
med frukost på espresso house ( mysigaste fiket) och sen blev det en tur ner på stranden innan vi begav oss hemåt.

Idag har jag haft superont i ryggen och varit trött, dessutom orolig för syster som inte mådde så bra innan idag och en bil som krånglar. Inte riktigt varit min dag men känns inte som att det gör något för imorn är det ledigt. Då bär det av på föräldragrupp för mig och M och nu snart blir det middag och mys framför tv:n.

Ha en fin kväll/Emm♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0