Torka!

Hej igen!

Har haft lite bloggtorka ett tag har jag känt men nu så känns det som att jag är tillbaka igen. Har hänt en hel del sedan sist men det kommer snart lite update med bilder och sånt. Har lov för tillfället men de två kommande veckorna är det praktik som gäller, ska bli ganska kul. Idag här hemma är det lite hemmafix som gäller och sen har jag en hel del samtal jag måste ringa. Dessutom ska jag gå och köpa lite blommor till älsklingen med eftersom att han har namnsdag idag =).

Ikväll är det överraskningsmiddag lagad av älskling och sen blir det nog att vi tittar på Let's Dance finalen och hoppar i säng tidigt. Imorgon bär det nämligen tidigt av till Ullared för en massa shopping, ska se om jag kan hitta någon mammakjol och lite så.

Ha en fin fredag//Emm


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heeej =) såg att du var från gislaveds området =) hehe... brukar själv vara i burseryd varje helg och skall snart flytta till gislaved antagligen =) såg att vi var i sungefär amma vecka med :D hehe.. =)

2008-04-07 @ 12:54:50
URL: http://sandriiisch.blogg.se
Postat av: Sandra

du kan ju adda min msn om du vill =) vart kul och prata med någon som också är gravid i närheten ju =) [email protected]

2008-04-08 @ 10:52:50
URL: http://sandriiisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0