Skit(bra)dag

Denna dag blev inte alls som planerat. Vaknade ganska trött men var ändå iordninggjord och färdig i god tid för bussen. Gick inne och väntade lite eftersom att jag bara bor 30m från busshålssplatsen och gick ut i vanlig tid. Jo, då har bussen varit extremt tidigt och redan åkt= jag missar bussen, kommer inte till skolan och missar mitt matteprov som jag längtat efter att bli av med. SKIT!

Men sedan tog jag mig en morgon promenad hem till mamma och har varit där hela dagen. Mysigt att bara umgås med mamma och systrarna ibland. Har bland annat spelat en hel del spel och avundats mina sysras nya fina klänning (barnavdelning strl 170 kanske?).

Har även äntligen skickat tillbaka pket från H&M och Ellos.... Ändå är det mycket kvar på veckans To do-lista.
Förresten ska ju på kalas på lördag, någon som har ett bra förslag på vad man köper till en 10-årig? tjej?

Ha en bra kväll//Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0