Lillördag!

Så var det redan onsdag och jag går in i V19, snart halvvägs =). Har varit en väldigt lugn dag i skolan idag och jag har faktiskt fått gjort en hel del trots att jag i morse hade noll motivation till nåt. Börjar bli riktigt svårt att hitta något i garderoben som sitter skönt och passar. Men snart ska det shoppas lite nytt, bara värmen kan infinna sig med.

Ska snart ta och äta lite glass med chokladsås,strössel och banan. Gott! Sen blir det att duscha och laga mat till älsklingen till han kommer hem från klippningen. Köttfärspaj står på menyn ikväll, var längesedan nu. Sen blir det att återigen gå igenom svenskan inför litteraturprovet imorgon. Sen äntligen är det lov och efter det två veckors praktik. Men nu vill bebben ha glass....

Kommentarer
Postat av: sara

hejhej:P
kolla gärna in min blogg

2008-03-19 @ 16:09:38
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: mamma

du börjar bli kass på att uppdatera bloggen.Fyyy. hoppades ju på bild på bebbe här idag. Älskar dig /Kram mamma

2008-03-25 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0