Jag klarade mig!

Fredag och så skönt det känns! Har varit hemma från skolan idag för jag trodde allvarligt att jag skulle bli magsjuk, mådde riktigt dåligt igår kväll och även i morse. Nu är det dock so bortblåst och jag hoppas att jag klarar mig helt denna gång med. Överlevde veckan med Matte C prov och filosofiinlämning med ( lite tack vare Petter). Nu väntar jag på att älsklingen ska komma och hämta mig så ska vi åka och fredags handla mat tillsammans, var ett bra tag sedan vi gjorde det.

Imorn är det shoppingrunda på dagen med H som gäller och på kvällen kommer H och hennes lover hit och käkar middag och genomlider Linda Bengtzing. Hon gör allt för mig, haha ;)

Ha en fin fredga//Emm

Kommentarer
Postat av: Helene

Du vet att jag gör allt för dig ;) haha

2008-03-14 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0