Överallt!

Hallo! Jag är precis hemkommen efter en dag med M på jobbet (lastbil), känns som att jag varit precis överallt idag. Men men, var skönt att komma hemifrån en hel dag, kan ju inte gå här och uggla hela sommaren. Skulle även hämta vår bil som varit inne på lite fix men istället fick jag hämta en bil som det inte alls var något fix gjort på....så till helgen måste M iväg och byta någon del innan vi kan fixa det andra. Här tror man att när man handlar en nybesiktigad bil från bilhandlare ska det vara okey men nej, dumma bil!! Däremot hade ju krokarna kommit och de var perfekta ( bild kommer när barnrummet är klart) och ikväll ska M laga mat....Skönt!

Kommentarer
Postat av: e

Hej! Jag har följt din blogg ett tag nu :) Mysigt och se hur det går för er :) Vet ni om det är en kille eller en tjej där inne?



/Elin

2008-06-12 @ 23:37:11
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0