Läsning vankas



Nu har det gått lite mer än en vecka sedan studenten och jag har börjat landa. Börjat vänja mig vid att inte stressa och faktiskt börjat inse att man tappar bort sig själv lite under gymnasiets sista del på grund av alla måsten. Jag älskar att läsa, men har inte haft tid. Nu har jag all tid i världen ( eller i alla fall 10 veckor) och klickade ikväll hem tre pocketböcker som förhoppningsvis kommer förgylla min lediga tid lite. Så skönt det är när man börjar hitta sig själv och komma i balans!

Kommentarer
Postat av: e

PS. Jag älskar dig är den bästa bok jag läst. Man skrattar och gråter om vartannat. Den är så fin. Den för en att förstå hur livet kan vända på 2 sekunder. Läs den. Filmen är inte alls lika bra när man läst boken men boken är underbar!



Vill du ha ett till boktips så är: Allt för min syster, en otroligt bra bok.

2008-06-16 @ 23:08:53
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Sv: jasså.. ååh fyy, själv har jag sluppit det med foglossning mm, tur att det gått över på dig nu iaf så du slipper gå och ha ont ju. Jag jobbar i Gnosjö som personlig assistent, mest nätterna då för jag är en nattmänniska så passar mig utmärkt :) det är inte så fysiskt heller så behöver ju inte anstränga mig direkt...

Jo förlossningsvisningen tycker jag var jätte bra, bra information och dom förklara jätte bra, tyckte det var lite läskigt när man stod där ute och väntade på dom skulle guida runt oss.. vet inte varför men kändes bara så, men sen blev det bra, kändes tryggt och bra:)

Jaa du får ta och boka en tid, dom förklarar jätte bra om dom olika öppningsskederna, smärtlindringarna osv.. =)

Visar även bb..

Dom som var med gruppen vet jag inte vart dom var ifrån eller hur gamla dom var.. men dom såg inte äldre ut än 22-23 =)

Alla var mest tysta i gruppen haha.. :D

När var det du hade Bf nu igen :)??

Hahah känns just nu som det kommer dröja länge innan min kommer ut i.o.m jag inte känt av några smärtor alls, sammandragningar eller förverkar .. känner mig knappt gravid ibland haha :D

Sparkar din bebis mycket förensten:)?

2008-06-16 @ 23:32:17
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0