Godmiddag!

Hej ni! Nu är jag tillvbaka lite på rätt spår igen efter turen på förlossningen osv. Skönt! Idag har jag varit chaufför till mamma i några timmar, läkaren, handla och så. Hämtade också ut mina paket, så nu ska det läsas och latas i soffan i någon vecka. Vilket känns välbehövligt efter gårdagens Gekås tur, handlade massa både hem men framförallt mängder av saker till fisken. Tönkte slänga upp en lista sedan på allt vi köpte så att andra gravida som läser kan få lite inspiration, saknade själv det när jag skrev vår shoppinglista. Är så mycket man behöver som man inte tänker på. Men nu ska jag äta lite vindruvor och ta det lugnt i soffan.

Ha en fortsatt fin dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0