Den där förlossningen

Ja, då har man varit inne på förlossningen ännu en gång. Därför den väldigt dåliga uppdateringen igår. I vilket fall som helst började jag känna ett konstigt tryck neråt redan i söndags men det försvann igen och jag tänkte inte så mycket mer på det. Sen i måndags ilade det neråt imellanåt, som stickningar men det försvann också och så igår hade jag riktigt menvärk från 7 på morgonen. Provade att ta alvedon, vilket inte hjälpte det minsta. Efter ett tag övertalade M mig att ringa förlossningen och de tyckte att jag skulle komma in direkt.

Inne på förlossningen kollade de hjärtljuden och om jag hade sammandragningar, under tiden vi var där minskade dock värken och efter gynundersökningen ( bebben ligger fortfarande med huvudet ner, lååångt ner) och koll fick vi åka hem igen. Eftersom att de inte hittade något och jag inte hade öppnat mig ansåg de att det var ingen fara och idag mår jag precis som vanligt. Men så rädd man blir, det kunde ju faktiskt ha satt igång och det är lite tidigt i v 32. Men men, nu är allt bra och nästa gång vi åker till förlossningen tänker jag ha en bebis med mig hem =).♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

vilken tur att det inte var någon fara.tönk vad mysigt sen när du har en liten att pussa på!!

2008-06-25 @ 23:44:42
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0