Varmt, varmt, varmt!

Väldigt sen uppdatering idag men det är för att det har varit så fint väder. Har varit hemma hos mamma hela dagen och bara gottat mig i det fina vädret. Något direkt solande har det inte blivit, är alldeles för varmt att sitta i solen när man är gravid. Bebben gillar absolut inte när det bli så varmt så för mig har det framförallt varit skuggan som har gällt. Nu är jag hemma och har ätit middag och tagit mig en svalkande dusch så nu känner jag mig riktigt fräsh. Nu blir det bara att softa i soffan innan sängen kallar. Ha en fin kväll.

PS. Bilderna på onsdagens shopping kommer förmodligen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessi

vädret är verkligen fint :)

2008-07-03 @ 20:27:37
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0