Julmys!

Idag har vi julmyst här hemma. Eftersom att M har fick luftrörs katarr i början på veckan är han också hemma och idag har passat på att få in julstämningen. Dagen började med att vi gick upp tidigt och åkte och tittade på min lillasyster som gick lucia på dagiset, efter det blev det julfrukost innan vi åkte hem för att sova några timmar till.

Sen har vi (läs M) bakat lussekatter och pepparkakor och lyssnat på julmusik och bara haft det mysigt. Nu ikväll blir det Idol-final och mys och en och annan lussekatt ska nog också hinna slinka ner. Har redan hunnit trycka i mig  2 stycken. Perfekt för min viktnedgång ;) . Får väl se det som en belöning för att jag för några dagar sedan kom i mina jeans jag hade innan jag var gravid. Klapp på axeln till mig.

Nu ska jag tillbaka till vårt julmys. Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0