Ett tag sen!

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev. Har helt enkelt inte riktigt funnits tid till det. I alla fall så har vi idag varit på kyrkans barntimme, trevligt som vanligt. Synd bara att det var sista gången för detta året, sen börjar det inte igen förrän v.4. Så nu får vi hitta på nåogt annat att fördriva våra torsdagar med. Annars idag har vi lunchat med mamma och postat en del brev. Och nu ska vi snart klfä på oss alla ytterkläderna igen för att gå och posta ännu mera paket. Har sålt en del av mina mammakläder och lite annat som aldrig används på tradera så nu måste jag skicka i väg sakerna. Skönt att bli av med dom och inte helt fel heller med lite bonus på kontot ;).

I morn blir det lugn dag hemma och förhoppningsvis en del packning. Om bilen bara funkar  som den ska tar vi en tripp över helgen till min mormor och morfar, kanske en tur över till helsingör med hade vi tänkt. Och blir det inte så åker vi nog och handlar lite julklappar i Ullared, systrarna vill ha barbie och Byggare Bob ju..

Nu ska jag försöka klä på min son utan att väcka honom allt för mycket..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade ni några andra namn på tapeten än jack? om de blev en flicka? :)

2008-12-05 @ 13:47:31
Postat av: Lina

Vad är adressen till Jacks egen blogg?

2008-12-05 @ 16:01:20
Postat av: Petter

Så det gläder mitt gamla hjärta att Du tar med Jack till kyrkans barntimmar!

2008-12-19 @ 18:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0