Egen tid

Idag har jag varit iväg själv, utan sambo och utan barn för att handla julklappar till M. Gissa om det kändes konstigt att sitta alldeles själv i bilen och sen vandra runt i affärer alldeles själv. Någongång när jag gick ifrån bilen kändes det verkligen som att jag hade glömt Jack i bilen, så snabbt man vänjer sig vid att alltid ha en annan människa med sig. I alla fall så var det skönt att få lite egentid och bara hålla koll på att man har plånboken med sig och inte skötväska, mat, vagn osv. Köpte bland annat alla julklappar till M så nu är åretsjulklappsshoppning över för min del. Sen köpte jag nya kuddar till soffan och en body till Jack ( han växer så det knakar). Seen handlade jag klart allt som behövdes till dopinbjudningarna och dom har jag suttit med en stund ikväll. Dom blir perfekta!

Nu ska jag åter till inbjudningarna, måste ju skicka iväg dom i denna veckan. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej, gick inte kommentera förra inlägget men tänkte skriva att fotöljen verkligen var legend! :)

2008-12-16 @ 11:05:58
Postat av: Helene

Hej igen söto! Har skaffat blogg nu :)

2008-12-17 @ 10:46:33
URL: http://lifeofhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0