Tisdag och inget...

Godmorgon! Nä ni, inte blev det någon bebis inatt heller, slutade att göra ont efter ett tag och nu är allt som vanligt igen. Känns i alla fall bra att det har börjat göra ondare när det gör ont, måste ju betyda nånting eller hur?! Just nu är jag i alla fall hungrig, sitter här i min ensamhet då M är och klipper sig, och hoppas på att han kanske köper frallor med sig hem. Planerna för dagen vet jag inte riktigt, blir nog att jag klipper och klistrar med bebisen album, får passa på medan tiden fortfarande finns. Sen blir det att gå till brevlådan och posta tackkort...

Ha en fin dag♥

Kommentarer
Postat av: Towa

Lycka till med bebisen! :)

2008-08-12 @ 10:17:34
URL: http://kkato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0