Tillbaka!

Hej igen ni! Förlåt för superdålig uppdatering men lusten och orken har helt enkelt fattats men nu så verkar det som att det sakta men säkert börjar komma tillbaka lite blogglängtan. Ikväll blir det dock inte mycet mer än såhär men kan ju nämna att än har ingen bebis tittat ut, men snart så. Snart! Nu ska jag trycka i mig lite mat även om det blir svårare desstu större bebisen blir och lämnar mindre plats åt magsäcken.

Ni får ha en fin kväll så återkommer jag imorn med magbilder ( har hänt en del), BM.uppdatering och med lite tur kanske ni kan få en tjuvtitt på hur vårt underbara barnrum ser ut och varför inte vagnen med ;).

Tack för alla fina kommentarer med som ramlar in medans jag haft paus/Emm♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0