Till barnmorskan..

Nu ska jag snart köra iväg till barnmorskan men ska åka lite extra tidigt för jag ska hinna inom affären och köpa dubbelhäftande "klisterlappar" till mina foton så att jag kan fortsätta med bebbens album. Ska bli spännande och se vad hon har att säga idag, om bebisen fortfarande är ruckbar eller inte. En sak ärsäker och det är att det är en liten vilding där inne. H*n har inte riktigt förstått att mot slutet ska man bli lugnare och samla krafter för att komma ut till sin mamma och pappa. Busen min!

Kommentarer
Postat av: Louise

ååh, snart har vi våra bebisar :) är ditt BF 22? jag har också en riktig vilding i min mage - aldrig har hn varit lugn. undrar hur det blir när hn väl är ute ^^ :D

2008-08-20 @ 15:05:31
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0