Måndag kväll..

Hej ni!

Idag har varit en riktigt lång dag, skulle egentligen åkt till Liseberg ( smart 1 1/2 vecka innan förlossning) men det regnade ju bara i Göteborg så det fick bli Ullared med mamma och systrarna. Gissa om vi handlat, eller inte jag men mamma. Snäll som hon är fick jag en fleece och en snygg väst som jag kan ha när jag ska ut och vandra med bebisen. Har ju några kilo att gå bort =). Sen lyckadjes jag äntligen hitta fina scrapbooking saker som inte är könsbundna, så nu har jag massor av fint att jobba  med till bebisen album om graviditeten. Sen är det tänkt att jag ska göra ett varje månad under bebbens första år, händer ju så mycket då.

Väl hemma däckade jag i sängen och sov i underbara 3 timmar och nu ska jag börja ordna med bilder som kom med posten idag.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0