Godmorgon sunshine!

Godmorgon!

Vad skönt det är att vakna och upptäcka att solen skiner utanför, framförallt nu när den kan vara framme utan att det är 30 grader varmt och jag håller på att dö. Idag blir det första att bädda, ta disken och annat tråkigt husgöra och sen kommer mamma hit på lunchen och fikar lite med mig. Sen är planerna att kanske hinna baka lite och pyssla innan jag måste hoppa in i duschen för att åka och skriva faderskapspapprena och vårdnadpapperna med M.. Skönt att det hinner bli ordnat innan bebben kommer så man slipper tänka på det då.

Tänka sig..idag är sista dagen innan jag är i mål. Imorn är det 40 veckor som gått och BF är nått.

Kommentarer
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

jaa, jag har också vart lite över kurvan.. ^^ men nu är det som det skall vara..



Hahah gud vad jag snurrar.. :P minnet är ju inte det bästa när man är gravid direkt..

Jaddu, nu börjar det faktiskt bli rätt tråkigt... man väntar och hoppas varje dag.. jag har inga värkar, men smått ont i magen och ryggen.. inget alls händer :/

Får la se vad barnmorskan säger nu sen :) skall dit snart..

2008-08-21 @ 12:06:56
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: hehe ja, sist var det 110 :P aa okej, bra det iaf. hehe ja, håller med dig. :)

2008-08-21 @ 13:46:19
Postat av: Lovisa

vad spännande, hoppas att allt går bra för dig sennär förlossningen kommer. Har du balanserat ett glasmed vatten på magen? det ska jag göra när jag blir gravid!!

2008-08-21 @ 21:33:58
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0