Godmorgon!

Idag är jag verkligen uppe tidigare än vanligt. Vad är det som händer? Jag kan inte sova länge och behöver inte heller sova på eftermiddagen längre. Kroppen som laddar hoppas jag! Det blev i alla fall ingen jaktpremiärsbebis och jag börjar inse att M kommer börja jobba imorn och att den sista tiden kommer jag gå här hemma ensam om dagarna. Ville verkligen att bebis skulle komma innan M's semester var slut eftersom han kör lastbil och det känns nervöst att det kan ta lite tid innan han kommer hem om det sätter igång då han jobbar.... Men men, nu är jag nästan helt inställd på att gå över tiden. Så det så! ( Vem försöker jag lura ?)..

Kommentarer
Postat av: Louise

grattis till bebben i magen (änsålänge) hehe, känner på mig att jag också kommer gå över tiden? :(

2008-08-17 @ 11:21:57
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Louise

svar: hehe okeej, jag känner på mig att den kommer titta ut tidigare för jag har så mkt förverkar åså, men så är jag sån pesimist å tänker att man inte ska hoppas på för mkt ^^ joo de går bra! själv? :)

2008-08-17 @ 14:29:44
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0