Fikat, promenerat och fikat!

Redan eftermiddag?! Tycker verkligen att tiden idag har gått ganska fort. Hoppade in i duschen i förmiddags och sen komma mamma hit på en fika. Efter det slog vi följe till hennes jobb där jag satt i 1 timme och väntade på H som skulle sluta... Sen vandrade jag hemåt och var inom spelbutiken för att se om de hade dubbelhäftande "tejp" som jag behöver till albumet men icke. Sen här hemma har jag och H fikat med digestivekex och smörgsrån och saft. Skönt med lite tjejsnack.. Blir så tråkigt när hon flyttar iväg. Tur att dom kommer ha en stor tvåa så jag och bebis kan komma och hälsa på.

Nu ska jag försöka vila lite innan det är dags att laga middag lagom tills M kommer hem från jobbet. Japp, jag har återtagit mig jobbet som hemmafru!


Kommentarer
Postat av: sandra

Jaha okej :) Ullared ha mycket bra saker , faktiskt :)



Tack :D jaa de är jätte mysigt , känns fortf lite overkligt.. Men de är helt underbart :D



Vet du vad ni väntar eller är de en suprice ?=)

2008-08-18 @ 19:44:46
URL: http://sandrasveningsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0