BF +9

Så har ännu en natt gått och jag känner fortfarande inte ett smack. Som sagt, jag mår som jag gjort dom senaste månaderna och vore det inte för att jag måste upp och kissa på nätterna hela tiden skulle jag lätt kunna vara i v.30 eller nåt sådant. Det har faktiskt börjat kännas lite lättare att gå över tiden nu, är väldigt inställd på att förlossningen faktiskt inte kommer att starta av sig själv. Så skulle den nu göra det blir jag i alla fall positivt överraskad...

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, mysa i soffan osv. Finns ju faktiskt inte så mycket annat att roa sig med med söndag med dåligt väder. Nu blir det fruktansvärt sen frukost, men vad gör det..det är ju söndag!

Kommentarer
Postat av: Louise

surt att gå över tiden :/ men så underbart sen när du väl har bebben! :) för mig sa de bara poff så gick vattnet, ifs har jag haft en del förverkar nån vecka innan!

2008-08-31 @ 18:19:15
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0