BF +3

Hallo!

Idag vart jag verkligen uppe med tuppen, 07.00 steg jag upp. Inte för att jag ville utanför att sängen knarrade och levde, vilket har visat sig beror på att mittsektionen är klen så vi måste fixa till det idag. Försökte sova lite på soffan men självklart sken solen rakt in på den så det blev inget med det. Istället har jag umgåtts med mamma och minsta systern, bara tagit det lugnt..tittat på barnprogram och kälkat frukost. Mys!

Annars är dagen helt blank. Blir väll att jag sover någon timme på soffan nu när solen försvunnit sen blir det att ta tvätten och diska såklart. Underbart! Inte... Hade lite planer på att kanske packa BB-väskan idag men får se om det blir så. Känns inte som det är så mycket mening med det, börjar förlora hoppet. Haha! Som jag tidigare skrev så har jag så svårt att tro att det ska sätta igång på dagen mitt i veckan när M inte är hemma så nu är jag förbered på att vänta till helgen igen. Helt ologiskt egentligen jag vet. Men som gravid är det inte mycket som är logiskt.

♥Jag önskar jag kunde lägga mig ner och sova och vakna igen när det är dags♥


Kommentarer
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

haha duu det kommer bara sådär kan jag säga.. usch har ett helvete nu... vill inte ha smärotr längre.. vaknar om natten och kan inte sova för det gör så saaatans ont verkligen... blir så irriterad och sur med för det gör ont.. hela svanken känns och det vekrligen strålar.. inte behagligt.. haha bara ja slipper gå runt o ha ont såhär en vecka nu :P



hahha jasså frågade han det ^^,? då fråga han även när det är dax för dig osv va ;)? han frågar alltid mig hur lång tid de är kvar och massa hha.. rätt rolig är han...



JAdu.. värkarna kommer så minst du anar det, man ger upp hoppet.. men sen helt plötsligt så kommer det och då är det inte kul längre... ^^, har aldrig haft så här ont på dagen brukar bara få ont på kvällen, så vill inte veta hur det kommer kännas framåt kvällen.. uscha..

2008-08-25 @ 13:08:52
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Louise

jag önskar samma som du! <3

2008-08-25 @ 15:32:32
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Tres

Shit kan inte va lätt =/

2008-08-25 @ 17:29:29
URL: http://studentblogg.blogg.se/
Postat av: Tres

svar: Okej vad bra, men om det tar lika långt tid igen tycker jag ni ska häva köpet, det har ni rätt till. Så slipper ni att det krånglar. Ja, det är konstigt att det är en krånglig diskmaskin, man tror ju de ska ha kvalitet.. =/

2008-08-25 @ 17:31:11
URL: http://studentblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0