BF +2

Hej ni!

Här har det inte kommit någon bebis än och jag som verkligen hoppades att h*n skulle titta ut nu i helgen. Helgen är visserligen inte slut än men det ser ju inte så ljust ut just nu i alla fall. Igår hade jag molnande värk hela dagen och ont i ljumskarna och på kvällen tryckte det ordentligt neråt men inte har det hänt något mer för det inte.

Inatt sov jag i alla fall gott för första gången på evigheter så idag är ingen dum dag att titta ut. Men men, h*n kommer när h*n kommer..Dagen är i alla fall planerad med fika här om en stund då M's mamma m.fl kommer hit. Då ska jag mumsa nonstop glasstårta i massor..

Håll nu tummarna att det sätter igång idag så jag slipper gå hemma själv imorn och M slipper jobba. Vill ha min bebis NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0