Alla utom jag !!

Japp, alla i vår föräldragrupp har nu fått sina bebisar. Alla utom jag, såklart!  Ända positiva med det är väl att vår bebis kommer kännas liten mycket längre..deras bebisar kommer ju vara stora och vår fortfarande liten.. Men ändå, tiden går faktiskt inte så jättelångsamt. Inte så långsamt som jag trodde att den skulle gå. Jag menar fredagen är ju snart över =)...

Snart ska jag och M ta en promenad, blir att hyra film och köpa lite godis tror jag. Sen ska jag laga vitlökslasagne så får vi se vad som händer. Promenad och stark mat ska ju tydligen kunna sätta fart på det hela. Fast då blir det ju en jaktunge..

Lilla bebis kom snart..Vi längtar!

Kommentarer
Postat av: Johan - NAKENbloggen

tycker jag med...

var ärlig nu, vad hoppas du på? Kille eller tjej? =)

2008-08-15 @ 17:27:54
URL: http://blidsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0