Godmorgon!

Godmorgon, lite sent!
Inatt har jag sovit jättegott trots att jag först hade svårt att hitta ett skönt liggläge men imorse var jag ändå riktigt trött och fick tvinga mig upp ur sängen. Jag kom dock inte längre än till badrummet och sminkning för sen gjorde ryggen fruktansvärt ont så det var bara att gå och lägga sig och vila. Foglossningar är inget kul alls men egentligen var det en självklarhet att ryggen inte skulle klara spring i trappor och hårda trästolar i skolan. Så idag blev det vila eftersom att det inte finns så mycket annat att göra åt det men iorn blir det till att härda ut. Man kan ju inte vila jämt heller.

Så dagen hittills har varit väldigt lugn och eftermiddagen och kvällen kommer bli likadan. Ska laga lite middag sen medan M fortsätter med renoveringen och kanske plugga lite psykologi med. Måste göra något för att trötta ut huvudet annars kan jag inte sova ikväll..

Ha en fortsatt bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej :) tänkte bara höra om du går på MVC i gislaved eller SS :)??

2008-04-21 @ 12:27:18
URL: http://sandriiisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0